spitfires

RE: deutschsprachiges Publikum

To: "'Craig Smith'" <CraigS@iewc.com>, "'Klingonen'" <Klingonen@sms.at>,
Subject: RE: deutschsprachiges Publikum
From: "Mitchell, Doug (D.B.)" <dmitchel@ford.com>
Date: Mon, 5 Feb 2001 10:54:06 -0500

Translated on BabelFish:

Hello of people! Property me even into this list entered and
wanted to know how much German-speaking Spitfire user it gives
here! Are in the environment of Vienna at home and wdre in
spare parts interested! Mailt klingonen@sms.at times on cu B.

Klingonen,

Most of the people on this list are English speaking. Some
not so well, ;). Not sure how many listers have German as
their first language. We'll try to help all that we can.

Translated back to German:

Klingonen,

Die meisten Leuten auf dieser Liste sind englischsprechend.
Einige nicht so gut,;). Nicht sicher, wieviele Listers Deutsches als
ihre erste Sprache haben. Wir versuchen, allen zu helfen, die wir kvnnen.

Doug Mitchell